2012. október 19., péntek

12.fejezet

Reggel arra keltem, hogy valaki kopogtat az ajtómon. Nyolc óra volt. Nagy nehezen kimásztam az ágyból és ajtót nyitottam. -Jó reggelt! - köszönt Jason. Amint megláttam, hogy ő az bevágtam előtte az ajtót. -Nem hiszem el. - motyogtam magamba, majd megint a sírás kerülgetett. De nagy nehezen visszatartottam. Aztán mikor a fürdő felé tartottam megint kopogást hallottam. Úgy gondoltam, hogy Jason az, de nem. -Amy! nyisd ki! Sam vagyok! - mondta miközben kopogott. Most kivételesen futottam az ajtó felé. Kinyitottam az ajtót és Sam nyakába ugrottam és kitört belőlem a sírás. -Na mivan? Hallod Amy? figyelj rám! - kiabált! Nagy nehezen abba hagytam a sírást, és elmeséltem neki mindent. De lassan már készülni kellett mert mindjárt edzésünk lesz. Gyorsan össze szedtem magamat és már indultunk is. A bokszok felé tartva Sarahval és Janevel találkoztunk szóval már négyen siettünk a lovakhoz. Beérve a lovardába Jason és Sandy röhögcsélését hallottuk szóval elfordultunk. Jason észrevett úgyhogy oda jött, de nem voltam rá kíváncsi.
-Amy mi volt a bajod? - kérdezte
-Hát csak gondolkozz el rajta, hogy mit tettél aztán utána gyere csak. - majd bementem Kalifához.
- Amy jössz? - szólalt meg Sam.
-Hova? - kérdeztem vigyorogva
-Tudod a lóra nyereg meg kantár is kell. - felelt nevetve.
- ó tényleg - akkor menjünk. - nevettem
Mikor elindultunk a nyeregért Josh kiabált utánunk.
- Lányok! -
- Igen? - fordultunk meg
- Ma új feladatokat csinálunk amihez nem kell nyereg szóval csak kantárt,ínvédőt és bokavédőt tegyetek a lovakra. -
-őő rendben- mosolyogtunk
-úgyis tetszeni fog - vigyorgott majd sarkon fordult és elment.
Tehát fogtuk a cuccokat amiket felsorolt és mentünk vissza a lovakhoz. Kalifa kicsit fúrcsálta a dolgot.

*edzés*
A felszállás nem ment olyan gördülékenyen. Egyébként Kalifa nagyon kényelmes volt még szőrén is legalább is lépésben. Elkezdtünk ügetni és szerintem nem is volt olyan rossz. A vágta pedig nagyon jó volt, élveztem.
-Gyertek egyszer rá erre az x-re. - mondta Josh. Mi megegyeztünk a sorrendbe és már ugrottunk is. Már régóta lovagolok de még soha nem ugrottam szőrén. Ezek szerint itt az alkalom. Beugrattam vágtába Kalifát majd az x felé lovagoltunk. Sikeresen teljesítettük, és a többiek is. Eközben a pályára ért Sandy és Jason. Majd Josh be ment az istállóba majd 15 perc múlva ős is vissza jött egy lóval. -Gyertek! - kiabált a pálya széléről mi követtük őt.

Egy tóhoz vitt minket ahol a lovakkal úsztunk. Elmondhatatlanul jó volt. Szerintem mindenki élvezte. Még a lovak is. Kalifa először megnézegette de aztán végül is belement és a végén már tetszett is neki. Haza fele menet éreztem valaki tekintett rajtam. Mivel Sandy elől volt Joshal beszélgetett és Jason nem volt körülötte  gondoltam, hogy ő az. És hát milyen igazam lett.
-Amy! ezt nem csinálhatod örökre...egyszer úgyis meg kell bocsájtanod. - magyarázta.
-De igen is csinálhatom és nem nem kell! - majd előre ügettem.

Haza érve jutalom falatot adtam Kalifának. Elköszöntem tőle és kapott egy jó nagy puszit is. Aztán fáradtan haza döcögtem. Az első dolgom a fürdés volt mivel a tó vize nem a legtisztább volt. És hát mindenem olyan lett. Tehát gyorsan lefürödtem, hajat mostam. Mikor végeztem felkaptam magamra egy rövid gatyát és egy hosszú ujjú pólót. Majd kopogtattam. - Hirtelen milyen fontos ember lettem. - gondoltam. Tehát az ajtó felé vettem az irányt és kinyitottam, megnézni sem volt időm, hogy ki az hiszen az a személy hirtelen beugrott az ajtón és magunkra zárta azt.




Sziasztok! először is bocsi a késésért. :$ másodszorra pedig kommentbe írjátok le, ha szeretnétek Kalifa szemszögéből is egy részt. Tudom kicsit furcsa, hogy ló szemszögéből de szerintem jó. De ti döntsétek el! szóval kommentbe a válaszokat. ♥! ^^

4 megjegyzés:

  1. Szerintem jó ötlet Kalifa szemszögéből is egy rész. Melesleg ez a rész fantasztikus!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó ötlet Kalifa szemszögéből is egy rész. Melesleg ez a rész fantasztikus!!

    VálaszTörlés
  3. hmm.nagyon jó lett..főleg a vége tetszetős.˘˘
    siess.!! :D

    VálaszTörlés
  4. köszönöm. :$ és sietek. :) <3

    VálaszTörlés